آخرین اخبار
کد مطلب: 80182
ماهواره، مهمان ويرانگر
تاریخ انتشار : 1393/05/18 13:17:26
نمایش : 2354
صهيونيست‌ها رسماً اعلام کرده‌اند که براي مقابله جدي با جمهوري اسلامي ايران با ابزار رسانه به سراغ ايران برويم، چون ابزار نظامي کار ساز نيست.

به گزارش سلام لردگان به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سازمان بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت، بعد از پيروزي انقلاب اسلامي يکي از توطئه هاي دشمنان ، موضوع فرهنگي و تهي کردن اعتقادات مردم بويژه نسل جوان بود.چون نقش بي بديل مردم و جوانان در تحقق آرمانهاي جمهوري اسلامي خصوصاً در هشت سال دفاع مقدس بر همگان آشکار بود و تداوم اين نقش ارزنده در ادامه حيات استکبار جهاني باعث مي شد تا سدي مقاوم در مقابل توطئه هاي استکباري باشد.

 

لذا يکي از راههاي مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي در موضوع فرهنگي گسترش پديده خانمانسوز همچون ماهواره هست.ماهواره محصول ناپاک و مستهجن براي منحرف کردن مردم بويژه نسل جوان و انحراف از اعتقادات ديني و دور کردن از افکار بلند براي ادامه مسير نظام و ارزشهاي انساني و اسلامي هست.ماهواره داراي عوارض و آسيب هاي فراوان فردي و اجتماعي در جامعه هست.

 

متأسفانه بعضاً مشاهده مي شود که خانواده ها تأکيد فراوان بر استفاده از ماهواره ها دارند و اگر به عوارض و آسيب هاي آن توجه نشود ، يقيناً باعث ميشود تا نظام خانواده به هم بخورد و اداره خانواده دچار سرخوردگي و پاشيدگي گردد.

 

علائم اين پديده زشت در جامعه ما هويداست در پوشش ظاهري –استفاده از علائم و نشانه هاي غربي –زندگي به سبک غير اسلامي –آسيب جدي به بنيان خانواده ها خواهد زد. از نمونه هاي بارزاين آسيب ها مي توان افزايش طلاق –بي احترامي به والدين –هرزگي –عدم رعايت مسائل اخلاقي – ناهنجاريهاي اجتماعي -  مواد مخدر –پوشش هاي نامناسب و بدحجابي و ... نامبرد.

 

 همه بايد بدانيم که شبکه هاي ماهواره اي دنيا ، توسط آمريکا مديريت ميشود و 90 درصد رسانه هاي آمريکايي دست صهيونيست ها اداره مي شود.اغلب برنامه هاي ماهواره فارسي زبان با گرايش خانوادگي براي ما بصورت شبانه روزي تهيه مي کنند.تا ذهن و فکر مردم ما خصوصاً جوانان به سمتي بکشانند تا تهي از فکر کردن براي جامعه و خانواده باشند.

 

صهيونيست ها بصورت رسمي اعلام کرده اند که براي مقابله جدي با جمهوري اسلامي ايران با ابزار رسانه به سراغ ايران برويم ، چون ابزار نظامي کار ساز نيست.بهتر است بدانيم که شبکه هائي که در حال فعاليت هستند فقط براي خانواده است از ابتدا تا انتها خانواده ، جوان و زن رانشانه گرفته اند و کاري به موضوعات سياسي و اقتصادي ندارند. چون مي دانند براي مقابله با جمهوري اسلامي کار نظامي کاربرد ندارد بلکه تنها با تهي کردن اعتقادات مردم بويژه نسل جوان مي توانند نظام جمهوري اسلامي را با چالش جدي مواجه نمايند.

 

تلاش آنها اين است که خانواده هاي مورد نظر شبکه هاي ماهواره اي نبايد در بند قواعد سنتي باشند بويژه سنت هائي که ريشه ديني دارند. پوشش مثل چادر –روسري و مقنعه در خانم ها موجب ميشود که حريم خانوادگي حفظ شود و حرمت بين پدر و دختر –مادر و دختر –خواهر و برادر که اساس و بنيان آن بر حفظ احترام متقابل و رعايت اخلاق و اعتقادات اسلامي پايه گذاري شده است.

 

چون در خانواده هائي که براساس سنت و رعايت اصول و اعتقادات اسلامي پايه گذاري شده ، بطور طبيعي مانع از هرگونه انحرافات خواهد بود. چون فرزند در خانواده خود سر نيست و خود سرانه تصميم نمي گيرد و به دستورات والدين احترام مي گذارد چون در احکام اسلامي و شرع مقدس اسلام جايگاه ويژه اي براي خانواده ها قائل شده است.حتي اگر کسي تقيدي به مذهب ندارد به باورهاي سنتي و اخلاقي خود پاي بند بوده و خانواده هايي هستند که نماز نمي خوانند و روزه نمي گيرند –به احکام اسلامي پايبند نيستند ولي به خود اجازه نمي دهند که خانواده او در معرض افراد غير قرار گيرد و تعصب در حفظ بنيان خانواده دارد حتي اگر تقيدي به دين ندارند ولي به باورهاي انساني و حفظ حرمت خانواده پاي بند هستند .

 

امروز همان شبکه هاي ماهواره اي که تحت مديريت صهيونيست هاست بيش از هر جاديگر دچار تزلزل و فروپاشيدگي در بنيان خانواده مواجه هستند.مانبايد به ظاهر فريبنده ماهواره توجه کنيم بلکه به اهداف شوم و برنامه ريزي شده دشمنان نگاه کنيم که تمام تلاششان اين است که جامعه ما را از مسير ترقي و تعالي در ابعاد مختلف سياسي – اجتماعي – اقتصادي – علمي دور کنند.

 

انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس